Marketing
-
Marketing
Twoja reklama nie działa, jak powinna? Zrób audyt Google Ads
Reklamujesz biznes w sieci? Korzystasz z Google Ads, masz jedną lub kilka kampanii, ale ich efekty Cię nie zadowalają? A…
Czytaj więcej » -
SEO/SEM
Pozycjonowanie i SEO. Kiedy zobaczysz wyniki i ile to kosztuje?
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który często intensywnie nadzorujemy i liczymy na jak najszybsze wyniki. Pozycjonowanie nie jest jednak natychmiastowym…
Czytaj więcej » -
Marketing
Jak wybrać idealną ściankę wystawową do promocji twojej marki?
Ścianki wystawowe i reklamowe to niezastąpione narzędzia w branży eventowej oraz marketingowej. Odpowiednio dobrana ścianka reklamowa może stanowić centralny punkt…
Czytaj więcej » -
Marketing
SMS dla gastronomii – Jakie są zalety marketingu SMS dla restauracji i gastronomii?
Poczuj zapach świeżo przyrządzonych dań, słodkich i słonych, które nie tylko zachwycają podniebienie, ale też przyciągają wzrok. Wyobraź sobie dźwięki…
Czytaj więcej » -
Marketing
Wirtualny Spacer 360 nowoczesnym narzędziem marketingowym
Jesteś właścicielem pensjonatu lub restauracji? A może zajmujesz się marketingiem siłowni lub firmy deweloperskiej? Niezależnie od profilu działalności wirtualny spacer…
Czytaj więcej » -
Marketing
Lejek sprzedażowy: klucz do sukcesu w biznesie online
Prowadzenie biznesu online staje się coraz bardziej popularne, a wraz z tym wzrasta również konkurencja na rynku. Aby odnieść sukces…
Czytaj więcej » -
Marketing
Pozycjonowanie stron WWW i sklepów internetowych – poradnik dla początkujących
Zacznijmy od krótkiego wprowadzenia do pojęcia pozycjonowania – Pozycjonowanie to proces optymalizacji strony internetowej lub sklepu online pod kątem wyszukiwarek…
Czytaj więcej » -
Marketing
5 sił Portera
Umiejętne analizowanie rynku to podstawa sukcesu, dlatego w zdecydowanej większości przypadków zajmują się tym wykwalifikowani specjaliści. Dzięki temu firmy mogą…
Czytaj więcej » -
Marketing
Zdjęcie w tle na Facebooku
Facebook jest największym obecnie na świecie serwisem społecznościowym. Codziennie loguje się na nim około 2 miliardów osób. Serwis ten pozwala…
Czytaj więcej » -
Marketing
Marketing 4P – na czym polega koncepcja?
Choć to Philip Kotler uznawany jest za swoistego „ojca marketingu”, to za stworzenie najpopularniejszej obecnie koncepcji 4P odpowiedzialny jest Edmund…
Czytaj więcej »